Televiziunea trebuie sa devină un obiectiv mai greu de atins

După toate cele întâmplate săptămâna aceasta, se pare că într-un fel sau altul le-a ajuns cuțitul la os celor care au servit până acum publicul cu mizerii de emisiuni. Nu spun că de mâine oamenii nu se vor mai uita la emisiunile tabloid, însă pentru orice există un sfârșit. Semnele pe care le-au dat publicitarii nu vor rămâne fără ceva reacții.

Acum câțiva ani priveam televiziunea ca pe un spațiu cu ușile ferecate, unde nu se poate intra decât prin multă muncă. Astăzi situația e cu totul alta. Aproape oricine se vizează vedetă, poate să își fabrice un motiv cu care să deschidă ușile unei emisiuni care promovează prostia (ca model). De la dansatoare în club – la asistentă tv, e un singur pas.

Televiziunea în România trebuie să își recâștige valorile, înainte să își piardă ultimul strop de demnitate și odată cu acesta, telespectatorii fideli.

 

Leave a Reply