Google se întoarce la origini

Se pare că Google și-a adus aminte de faptul că motorul de căutare l-a consacrat. În ultimul an, compania a fost preocupată să devină o unealtă universală. Socializarea i-a dat cele mai mari bătăi de cap, căci Facebook a avut o creștere care a speriat pe mulți.

Socializare! – a strigat Google anul trecut. Iată că Google+ nu mai creează atâta vâlvă și foarte puțini sunt cei care utilizează rețeaua zilnic. Facebook însă este în continuare în top.

Multe proiecte Google au eșuat (vezi Wave), dar motorul de căutare este imposibil de detronat. Lider absolut și în viitor, pentru mult timp. Așa că dacă vor să inoveze, să facă asta în domeniul la care se pricep cel mai bine. Peste câteva luni, atunci când vom dau un search după București, vor fi afișate detalii despre locația orașului, numărul de locuitori etc. Nu doar niște siteuri ce conțin aceste detalii.

Mă bucur că Google se întoarce la origini și că vrea să inoveze pe partea de search. Socializarea nu este pentru el.

 

Leave a Reply