Cum își bate BCR joc de clienți

Am sunat la call center să întreb dacă pot beneficia de internet banking din moment ce am 17 ani și un pachet BCR Junior (nu îmi place cum sună). Mi s-a spus că da, nu este nicio problemă. Trebuie doar să merg cu buletinul la cea mai apropiată agenție. Mi-a făcut chiar și o programare pentru ora 13, programare care s-a dovedit inutilă deoarece am așteptat 45 de minute după 2 clienți.

În fine, îmi vine rândul, doamna aia cam dezordonată trage niște acte care trebuiau semnate și chiar înainte să mă apuc de semnat se uită pe buletin și vede că am 17 ani. Sună la vreo două colege să întrebe dacă poate să îmi dea token și află că nu. Își cere scuze că am fost pus aiurea pe drumuri, dar a fost un incident la call center.

Ajung acasă, sun din nou la call center, același răspuns ca și în cazul primului apel: da, poți lua token de la noi, chiar dacă ai 17 ani. De data aceasta operatoarea cu care am vorbit îmi recomandă să merg cu reprezentantul legal care e trecut pe acolo prin acte, bla bla bla. Merg la o altă agenție cu unul dintre părinți, iar povestea se repetă. Nu se poate!

Îți mulțumesc BCR pentru seriozitate. Ca să nu mai spun de doamna aia care nu îmi dădea voie să fac o depunere, chiar dacă era vorba despre contul deschis pe numele meu : ))

 

Leave a Reply